Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Konkursy

REGULAMIN SZKOLNEGO TURNIEJU SZACHOWEGO dla klas I - VIII Szkoła Podstawowa nr 24 w Łodzi Rok szkolny 2021/2022 I. Cele turnieju: Popularyzacja gry w szachy w szkole. Podniesienie poziomu gry, rozwój intelektualny dzieci. Propagowanie zasad gry fair – play. Rozwijanie zainteresowań i uzdol...

Regulamin ogólnołódzkiego konkursu „Spotkania z historią” III edycja „Armia Krajowa w walce o niepodległość” /uploads/5edce8bb96206/newses/411/content/spotkania_z_historia zalaczniki2022. [.pdf, 175.41 kB] pdf [.pdf, 175.41 kB] /uploads/5edce8bb96206/newses/411/content/spotkani...

"MÓJ ANIOŁ" KONKURS PLASTYCZNY DLA KLAS I - III

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS I - III  „MÓJ ANIOŁ”

 ORGANIZATOR

Agata Piekarska – Marciniak, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej nr 24 w Łodzi, ul. Ciesielska 14 a.

 ADRESAT KONKURSU
Uczniowie klas I - III

CELE KONKURSU

- rozwijanie umiejętności plastycznych i estetycznych,

- kultywowanie tradycji świątecznych,

- integracja środowiska przedszkolnego ze szkolnym.

PRZEDMIOT OCENY KONKURSOWEJ.

Komisja będzie oceniać wykonanie pracy plastycznej.

Bardzo prosimy, aby prace plastyczne wykonane zostały bez użycia materiałów sypkich (kasza, ryż, makaron itp.)

STRUKTURA I PRZEBIEG KONKURSU

Konkurs jest organizowany w II etapach:

Etap I – klasowy
Eliminacje konkursowe na I etapie przeprowadzi Klasowa Komisja Konkursowa, która wybierze 3 prace plastyczne.

Etap II – szkolny odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 24 w Łodzi.

Eliminacje konkursowe na II etapie zostaną przeprowadzone przez Szkolną Komisję Konkursową SP nr 24.

TERMINARZ KONKURSU

Zgłoszenie do konkursu – do 1.12.2023

Eliminacje na I etapie - do 8.12.2023

Eliminacje na II etapie – 15.12.2023

Wręczenie nagród i dyplomów odbędzie się podczas balu karnawałowego, który odbędzie się w naszej szkole w dn. 25.01.2024r.

 SPOSÓB I TERMIN OGŁOSZENIA WYNIKÓW:

  • wyniki konkursu będą podane do wiadomości uczestników konkursu na stronie internetowej szkoły https://sp24lodz.wikom.pl/strona/konkursy do 16.12.2023r.
  • nadesłane prace zostaną zaprezentowane na wystawie w SP nr 24, oraz zamieszczone na stronie internetowej szkoły,
  • wręczenie nagród i dyplomów odbędzie się podczas balu karnawałowego, który odbędzie się w naszej szkole w dn. 25.01.2024r.
  • prace będzie można odebrać w dn. 16 - 20.12.2023r
    NAGRODY

Laureaci konkursu otrzymają dyplomy oraz nagrody. Pozostali uczestnicy dyplomy.

UWAGI KOŃCOWE

  1. Rodzice dzieci biorących udział w konkursie powinni wyrazić zgodę na wystawienie pracy konkursowej podpisanej imieniem i nazwiskiem dziecka, oraz klasy, do którego uczęszczają oraz zamieszczeniem ich zdjęć na stronie internetowej naszej szkoły.
    ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 – zgoda rodziców na zaprezentowanie i zamieszczenie podpisanej pracy konkursowej na terenie i stronie internetowej szkoły.

ŁÓDŹ  …………………………………

Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka …………………………………………………………………………………, ucznia klasy …….na wystawienie na terenie SP nr 24 wykonanej przez niego pracy konkursowej, która będzie podpisana imieniem, nazwiskiem i nr przedszkola, do którego uczęszcza. Jednocześnie wyrażam zgodę na zamieszczenie w/w i podpisanych prac na stronie internetowej szkoły.

…………………………………………………

Czytelny podpis rodzica/opiekuna

 

 

„MOJA WOŚP - owa PIOSENKA”

REGULAMIN KONKURSU MUZYCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS I - VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 24 W ŁODZI.

„MOJA WOŚP - owa PIOSENKA”

 

ORGANIZATOR

Agata Piekarska – Marciniak, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i Agnieszka Klingiert – nauczyciel muzyki w Szkole Podstawowej nr 24 w Łodzi, ul. Ciesielska 14 a.

 ADRESAT KONKURSU

 Uczniowie klas I – VIII Szkoły Podstawowej nr 24 w Łodzi.

CELE KONKURSU

- rozwijanie umiejętności muzycznych i prezentowanie ich,

- kultywowanie tradycji szkolnej,

- integracja środowiska.

PRZEDMIOT OCENY KONKURSOWEJ

Komisja będzie oceniać:

  • napisanie tekstu do podanej melodii i zaprezentowanie w/w utworu muzycznego,
  • samodzielne napisanie tekstu i skomponowanie do niego melodii.

Melodie zostaną udostępnione uczestnikom konkursu po zgłoszeniu się do niego do dnia 8 XII2023r. przez p. Agnieszkę Klingiert i p. Agatę Piekarską - Marciniak (s. 27)

STRUKTURA I PRZEBIEG KONKURSU

Konkurs jest organizowany w I etapie – szkolnym, który odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 24 w Łodzi

Eliminacje konkursowe na II etapie zostaną przeprowadzone przez Szkolną Komisję Konkursową SP nr 24.

TERMINARZ KONKURSU

 Zgłoszenie do konkursu – do 8.12.2023

Rozstrzygnięcie konkursu odbędą się przed Komisją Szkolną w dn. 5.01.2024r.

SPOSÓB I TERMIN OGŁOSZENIA WYNIKÓW:

  • wręczenie nagród i dyplomów odbędzie się podczas zbiórki pieniędzy na rzecz WOŚP, który odbędzie się w naszej szkole w dn. 26.01.2024r.,
  • wyniki konkursu będą podane do wiadomości uczestników konkursu na stronie internetowej szkoły https://sp24lodz.wikom.pl/strona/konkursy w dn. 27.01.2024 r.

NAGRODY

Laureaci konkursu otrzymają dyplomy oraz nagrody, w tym zaśpiewanie stworzonego utworu muzycznego podczas WOŚP.

UWAGI KOŃCOWE

  1. Rodzice dzieci biorących udział w konkursie powinni wyrazić zgodę na udostępnienie wizerunku dziecka, przez zamieszczenie jego zdjęć i filmiku
    z występem na stronie internetowej naszej szkoły (jeżeli nie podpisał wcześniej w/w zgody).

ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 – zgoda rodziców na udostępnienie wizerunku dziecka na terenie i stronie internetowej szkoły.

ŁÓDŹ  …………………………………

Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka …………………………………………………………………………………, ucznia klasy ……. na udostępnienie wizerunku dziecka, przez zamieszczenie jego zdjęć i filmiku z występem na stronie internetowej naszej szkoły.

         …………………………………………………

Czytelny podpis rodzica/opiekuna